Re: Systemy na PC?

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_macro.ds2.pg.gda.pl)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 02:05:19 MET DST

On 11 Aug 1997, Jaroslaw Lis wrote:

> : > Niestety:
> : > 8.5. Czytasz komunikat: "Cannot change to passive mode" :-)
>
> : Nie miałem przyjemności nigdy czegoś takiego oglądać.
>
> A ja troche za duzo. Moze i i dobrze, bo jak ktoras wersja zawiesila
> sie bez slowa komunikatu, to przynajmniej wiedzialem co poprawiac :-)

 Wobec tego polecalbym instalacje via NFS. Tylko jedna dyskietka i softu
jakby wiecej dostepnego z shella na drugiej konsoli (wbrew pozorom sie to
przydaje). :-)

 Pozostaje jedynie przekonac jakiegos admina w okolicy. ;-)

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +