HDD plyta i procesor

Autor: yehu (yehovy_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 19:13:54 MET DST

Witam
Przepraszam ze poruszam temat stale walkowany ale ostatnio zadko mam dostep
do sieci.
Musze kupic twardziela , upatrzylem segate 2,5 giga za 770 zl i trzyletnia
gwarancja
Oczywiscie na gieldzie, pytanie jest takie
Na co powinienem zwrocic uwage kupujac ten dysk abym nie wdepnal w mine
(Koles ma dysk z gieldy i gania czesto do serwisu bo dysk sie sypie a
pecet stoi odlogiem)
Kolejne pytanie
Musze tez zmienic chyba plyte , bo kuzynek (dostal po gebie :>) podszas
mojej nieobecnosci samowolnie dokonal upgrade biosu , tylko ze cos skopal
Taki jeden fachman powiedzial mi ze moja plyta to odpad z produkcji i bios
byl tak spreparowany zeby toto jakos chodzilo ale teraz mogila (wiesza sie
czesto jak diabli co piate wlaaczenie mam komunikat ze sa slabe baterie i
"press f1 ....to " bateryjke wymienilem na nowke i dalej g... , zwarc
niema , zworka do kasowania biosu jest ustawiona ok.
Jaka plyta i procesor za okolo 800 pln byla by optymalna (z gieldy?) no i
jesli juz to pewnie warto miec plyte z MMX em
pozdrawiam
Piotrek