Re: Czy male firmy... - co za idiotyczny subject?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 15:56:44 MET DST

>Nie wiem, bo pod ww. nie chodzi VisualAge i Distributed Smalltalk...
>Nie chodzi rowniez Oracle. Natomiast za zabawe samym systemem
>operacyjnym, nawet najlepszym, malo kto placi...

Sa jednakze narzedzia rownie potezne, a moze nawet potezniejsze (badz co
badz najsilniejsze komputerki pracuja nada tylko i wylacznie pod u*x'em).
I wlasnie dlatego ze za to ie placie - nie tylko za moc obliczeniowa
maszyny, ale przede wszystkim za wydajny i stabilny system, do ktorych
niewatpliwie zaden z produktow m$ nie nalezy...

karpio