Re: Czy male firmy... - co za idiotyczny subject?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 16:03:42 MET DST

>na UNIXie (czytaj AIXie) znaja. Niestety, maja klopoty z pokonaniem
>oporu materii. Poniewaz pracuje na NT, HP-UX i AIX, to moge sobie
>wyrobic zdanie nastepujace: praca pod NT jest 3 rzedy dlugosci
>prostsza i przyjemniejsza niz pod dowolnum rodzajem UNIXa. Jak ktos ma
>inne doswiadczenie, to juz nie moja wina.

Wybacz, ale czytajac to nasuwaja mi sie dwie uwagi:

1. Barany
2. Barany i buce
3. Jak to jest, ze kretyni maja tyle pieniedzy :>

Przypomina to troche typowo amerykanskie "wlacz i poruszaj", i jest
najszybsza droga do kompletnego podporzadkowania i braku kontroli nad
sprzetem i oprogramowaniem. To jest antyinformatyka i robienie z
komputera telewizora czy automatycznej pralki, z ta roznica, ze do
komputera zwykle instrukcji sie nie czyta... Pozwole sobie zakonczyc w
tym momencie dyskusje, bo widze ze:

a) nie ma z kim
b) nie ma o czym

bo po co rozmawiac, kiedy ktos wie wszystko najlepiej i jeszcze zatrudnia
specjalistow za ilestam milionow (dolarow w dodatku), ktorzy za te
pieniadze powinni byc w stanie sami system operacyjny napisac (bynajmniej
znam conajmniej kilkunastu WYSOKIEJ KLASY SPECJALISTOW, ktorzy wlasne
unixopodobne systemy operacyjne napisali). Porownywanie takich ludzi z
banda nieukow zajmujacych sie za ciezkie pieniadze gownianym NT jest
niepowazne i swiadczy tylko o tym, ze i w dziedzinie komputerow daleko
nam jeszcze do Afryki...

karpio