Re: Czy male firmy... - co za idiotyczny subject?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 06:51:58 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>chyba kpisz. zajrzyj sobie na strone oracle. poza tym chodza tez
>binaria przeznaczone dla SCO. stwarzaja pewne problemy, i przy instalacji
>i tak trzeba sie SCO podeprzec. ale da sie przezyc.

>bo malo kto rozumie jakie korzysci moze przyniesc wydajny system.

Tego rodzaju idiotyczna dyskusje juz prowadzilem. Moze i Oracle chodzi
na czyms tam. Ale nie chodzi IBM Smalltalk, a to zalatwia sprawe. Poza
tym, sprawe zalatwia klient: chce zeby mu zrobic na NT z tego prostego
powodu ze uzywa NT i za nic innego nie bedzie placil. Zas jak idzie o
dostepnosc ekspertow od UNIXa, to przy koszcie aplikacji rezu 2 - 3
milionow (dolaroe zreszta) stac nas na zatrudnienie ludzi ktorzy sie
na UNIXie (czytaj AIXie) znaja. Niestety, maja klopoty z pokonaniem
oporu materii. Poniewaz pracuje na NT, HP-UX i AIX, to moge sobie
wyrobic zdanie nastepujace: praca pod NT jest 3 rzedy dlugosci
prostsza i przyjemniejsza niz pod dowolnum rodzajem UNIXa. Jak ktos ma
inne doswiadczenie, to juz nie moja wina.

A.L.