Problem z wymiennym dyskiem

Autor: Tomasz Prus (tpc0_at_polbox.com)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 07:07:43 MET DST

Ostatnio u klienta mam problem z wymiennym dyskiem. Sprawa wyglada
nastepujšco: gosc ma w biurze komputer z procesorem Pentium.
W domu ma bardzo slaby sprzet 386 DX i chce zabierac dysk z firmy
czasem do domu, aby popracowac. Jest to twardziel o pojemnosci
1 GB (LBA) z zainstalowanym Win 95. W domu 386 nie odczytuje
systemu z dysku (bios oczywiscie nie obsługje trybu LBA).
Dysk podzielilem na dwie partycje jedna 300 MB z potrzebnymi
programami i z systemem a drugš z roznymi bajerami. Tez, nie pomoglo.
Dos 6.22 startuje niestety z dyskietki i widzi jedna partycje, ta z
programami do biura.
Tak mogło by zostac, jednak znajomy informatyk, odradzil mi to
poniewaz twierdzil, ze po kilku zamianach dysk zacznie się sypac,
chodzilo mu o jakies dlugosci klastrow itp.
Gostka nie stac na pentiuma i chce załatwic sprawe tanim kosztem.
Czy ktos moglby doradzic mi co mam zrobic. Prosze o szybkie
odpowiedzi.

                Z gory dziękuję
                                Tomasz Prus