Re: Czy male firmy... - co za idiotyczny subject?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 00:33:45 MET DST

lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) wrote:

>Nie wiem, bo pod ww. nie chodzi VisualAge i Distributed Smalltalk...
>Nie chodzi rowniez Oracle.
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

chyba kpisz. zajrzyj sobie na strone oracle. poza tym chodza tez
binaria przeznaczone dla SCO. stwarzaja pewne problemy, i przy instalacji
i tak trzeba sie SCO podeprzec. ale da sie przezyc.

>Natomiast za zabawe samym systemem
>operacyjnym, nawet najlepszym, malo kto placi...
>
>A.L.

bo malo kto rozumie jakie korzysci moze przyniesc wydajny system.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |