Re: WYDAWNICTWO DLA PROGRAMISTOW

Autor: Jarosław Sowiński (jaso_at_polbox.com)
Data: Wed 06 Aug 1997 - 22:59:17 MET DST

Owszem trzeba zaplacic, tak jak za reklame. Poniewaz traktujemy te forme
dystrybucji (reklamy) oprogramowania jak GIELDE nie widzimy w tym nic
zdroznego. Za publiczne ostrzezenia dziekujemy Panu ale sugerujemy lepsze
wykorzystanie lacz uczelni.

Jaroslaw Sowinski
www.cdplan.polbox.com
cdplan_at_polbox.com

Pawel Gluszynski <uugluszy_at_cyf-kr.edu.pl> napisał(a) w artykule
<5ru7kg$8f2$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...

> Wedlug tego co dostalem od Was poczta to musze zaplaci, by moje programy
> zostaly umieszczone na CD. Uwazam, ze to kpina do potegi! Nie slyszalem
> aby jakakolwiek inna firma wydawnicza kazal placic autorom sharewaru.
[...]