Re: He, he cd

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_polbox.com)
Data: Mon 04 Aug 1997 - 21:27:22 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl napisal:

RoMan> Dla kazdego rozsadnego czlowieka 1 MB to zawsze 2^20 B i nie ma zadnej
RoMan> dyskusji.

A dla innego rozsadnego czlowieka 1 MB to rowniez 10^6 B.
Co do tego ma rozsadek ?.
Taki przykladzik. 1000 MB. Zapiszesz jako 1 kMB ? ( nie napisz tylko 1 KMB
bo wyjdzie Ci jeden Kacper Melchior i Baltazar:-) ). Wedlug mojej propozycji jest
to do przelkniecia ( 1 kM - jeden kilo EMAJT).
Nie ma czego dyskutowac ?. Nie mozna zamykac sie w obrebie 2^10 i 2^20
bitow lub bajtow. Masz zyczonko to Cie zapcham przykladami.
A lista dyskusyjna ma ten cel by wszyscy z tresci na niej poruszanych wyciagali
wzajemnie nauke i doswiadczenie. Jesli dla Ciebie dyskusja to tylko EOT to po
co BOT lub COT. Ja tematow, ktore mnie nie interesuja lub na ktorych sie nie
znam, NCOT. Zas, gdy BOT lub COT to by sluzyc rada badz pomoca.
Ty sam oczywiscie jestes wolnym czlowiekiem i mozesz robic co chcesz ale
nie probuj robic innym tego o czym piszesz ponizej.

RoMan> To producenci dyskow robia wode z mozgu...

Moze to uzasadnisz. Bo jestes drugi od teorii spiskowej.Cos pisales o
rozsadku. Kupujac dysk, przy dzisiejszych pamieciozernosciach programow,
masz pare istotniejszych parametrow do przeanalizowania niz to, czy ma on
przypisane konkretnie tyle a tyle bajtow. Natomiast jesli to ma
znaczenie pod katem partycjonowania, to i tak musisz to sobie dokladnie
rozliczyc, a wtedy nikt Ci wody z mozgu nie zrobi i kupisz dysk optymalny
dla swoich zastosowan po najlepszej cenie.

RoMan> Daj spokoj z polskimi normami :-(

O ho ho !. Chodzi Ci ze polskimi, czy ze normy ?. Obecnie wiekszosc
istotnych PN ma swoje odpowiedniki w ISO lub IEC (jesli o te branze
chodzi). Nie przypuszczam bym musial Ci tlumaczyc po co sa normy.

             Pozdrawiam
                                 A.A.