Re: WYDAWNICTWO DLA PROGRAMISTOW

Autor: Tristan Alder (daunes_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 02:13:24 MET DST

Dnia 6 Aug 1997 20:59:17 GMT, "Jarosław Sowiński" <jaso_at_polbox.com>
pisze:

>Owszem trzeba zaplacic, tak jak za reklame. Poniewaz traktujemy te forme
>dystrybucji (reklamy) oprogramowania jak GIELDE nie widzimy w tym nic
>zdroznego. Za publiczne ostrzezenia dziekujemy Panu ale sugerujemy lepsze
>wykorzystanie lacz uczelni.

A Wam darmowych łącz TPSA i Polbox, bo mam już dość Waszych ogłoszeń.
Jakbym ściągał newsy co pół godziny, to i tak miałbym zawsze jakieś
Wasze nowe ogłoszenie. Zrozumcie, że serwery nie trzymają postu tylko
przez kilka godzin, a siedzi on na nich dość długo. Na niektórych
nawet i rok. Więc powtarzajcie może troszkę rzadziej? Np. co 1.5h? ;^)

Że nie wspomnę o seksownym zestawie spamowania:
pl.comp.pecet,pl.comp.programming,
pl.comp.sys.novell,pl.comp.www,
pl.ogloszenia.rozne,pl.praca.oferowana,
pl.rec.gry.komputerowe,pl.rec.gry.mud,