Re: Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 14:46:02 MET DST

Robert Bartosiak <irbis_at_polbox.com> wrote:
> [...]
>Pierwsza wpadka P.Red. brzmiala: "takie podrobione procesory mozemy
>nabyc na gieldzie lub w MALYCH FIRMACH KOMPUTEROWYCH" - okreslenie dosc
>metne.
>Ale koncowa konkluzja, ktora zapamietalem dokladnie, to wyrazna "RADA
>DLA KUPUJACYCH: JESLI CHCEMY SIE USTRZEC KUPIENIA FALSZOWANEGO PROCESORA
>- NIE KORZYSTAJMY Z USLUG MALYCH FIRM, A KUPUJMY KOMP[UTERY W WIELKICH
>FIRMACH KOMPUTEROWYCH". - i to jest ze strony autora wyrazne pomowienie,
>(tych "malych") zatracajace kryptoreklama ("duzych").

moge wskazac hamski szlif, ktory sprzedal optimus.

>Piec minut po nadaniu audycji zadzwonilem do redakcji. Rozmawialem z
>pania z dzialu kontaktow z telewidzami. Zanotowala ona moj protest,
>zapewnila ze dotrze on do autora materialu. Podalem swoje nazwisko,
>E-mail, telefon. Do teraz- brak odpowiedzi.

bo to nic nie daje. oni szukaja sensacyjki by wzrosla ogladalnosc.
podawanie faktow ich nie interesuje. zreszta jeden z bylych czlonkow
rady radiofoni i tv. ma audycje o nieudolnosci tvp w ...... polsacie :)
przypadek z podawaniem kitu na temat procesorow to jedynie
szczyt gory lodowej.

>Czy to zenujaca niewiedza autora, czy fragment ofensywy przeciw
>detalistom na rynku?

tak.

>Czy oszusci moga dzialac tylko w malych firmach?

bez znaczenia. najbardziej niebezpieczne sa firmy jedno - 4roosobowe.
takie cos tez podchodzi pod okreslenie 'mala firma', lecz do nich
bardziej pasuje okreslenie 'firma kanapowa'. u nas nazywana 'fima krzak'.

>Czy tez komus zalezy na psuciu opinii takze uczciwych sprzedajacych.

tym dziennikarzom nie zalezy na niczym. oni nie potrafia sensownie
podac nawet najprostszej informacji. jak podadza zle, to
w nastepnym wydaniu slychac 'przepraszamy za niescislosc',
nie zas 'przepraszamy za wprowadzenie w blad'.

>Czy moze ktos zadba o pokazanie przykladow, jak traktowany jest
>indywidualny, czesto niezamozny klient przez serwisy "gigantów rynku", a
>jak przez prowadzacego dzialalnosc Jasia Kowalskiego,

a co tu do gadania ? przejrzyj dejanews. on zapamietal chyba cala dyskusje
dotyczaca psioczenia na optimusa. a to przeciez "nasz polski producent
markowych komputerow". ja na nie wolam "mardkowe drogie skladaki" :)))))))

>ktory zmontuje,
>oprogramuje,

ja bym nie uzywal tego okreslenia :) bo sie kojarzy z "nielegalnie udostepni".

>dostarczy skladaka, nauczy, a w wypadku naprawy
>gwarancyjnej przyjedzie do domu lub biura i nie kaze czekac 2
>tygodnie???

czasem tak, czasem nie. zalezy.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |