Re: KAblowka i siec (off-topic).

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 22:31:07 MET DST

On 28 Jun 1997 23:29:36 +0200, zeton_at_waw.pdi.net wrote:

>No wlasnie- "nie maja ochoty wiecej wydawac" a nie: nie maja ochoty
>wiecej korzystac z Internetu.

Gdyby mieli ochote wiecej uzywac to by uzywali :-)
Widac nie stac ich na wieksza kwote. W tym momencie niezbyt widze
szanse zeby zechcieli zaplacic dwa razy wiecej. Ale moze sie skusza
ze to nie tylko "dwa razy wiecej" ale tez "dziesiec razy lepiej.

>Dla wielu osob koszty korzystania z
>Internetu za posrednictwem dial-up'u sa nie do przyjecia wlasnie ze
>wzgledu na szalone stawki monopolisty.

Niestety - kablowki sa jedyna alternatywa dla telepsa

>Z tego co wiem to mieli z tym duzy problem. Jak sie zwierzali na
>ComNetcie'96 moznaby cene modemu podzielic na iles czesci i wliczac
>w abonament ale czy im banku do tego bylo potrzeba czy czegos
>jeszcze to juz nie wiem.

Tylko ze to sie wtedy zamieni na to ze abonament nie bedzie 80, tylko
180. No - moze 130, a to juz powoli zaczyna sie zblizac do cen
telefonu... Trzeba jeszcze poszukac pare zl rezerw..

>Wracajac do rzeczy to ci ktorzy placa 100 miesiecznie moze chcieliby
>"internetowac" wiecej, irc czeka :-) Moze sie tak ograniczaja ze
>wzgledu na stawki TP S.A.

No i wracamy do problemu - skoro nie chca wydac wiecej niz 100 zl,
to czy wydadza 200 na "internet na stale" ? W dodatku owe 200zl
dla telepsa to dwie godziny dziennie, wiec wraz z czytaniem newsow,
odpisywaniem na poczte, zaczynamy sie powoli zblizac do dobrowolnej
granicy czasu korzystania z interku.

>. Ja osobiscie place srednio 200 zet (tylko
>nie wiem ktora polowa jest z Internetu :-) Wiele bym dal za to, zebym
>nie musial placic za czas.

A ile to jest "wiele"? dorzuc 600zl, zamow sobie linie dzierzawiona
:-).

J.