Re: KAblowka i siec (off-topic).

Autor: Wojcicki Piotr - Darth Vader (pwl_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 16:45:41 MET DST

On Sun, 29 Jun 1997 20:31:07 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw
Lis) wrote:

>No i wracamy do problemu - skoro nie chca wydac wiecej niz 100 zl,
>to czy wydadza 200 na "internet na stale" ? W dodatku owe 200zl
>dla telepsa to dwie godziny dziennie, wiec wraz z czytaniem newsow,
>odpisywaniem na poczte, zaczynamy sie powoli zblizac do dobrowolnej
>granicy czasu korzystania z interku.

Mnie nie wystarcza dwie godziny dziennie. Ja place(tzn nie ja tylko
moi rodzice) nie cale 100zl.
Czytam newsy, odpowiadma na poczte, ale ja czasem lubie tez sobie
zagrac w sieci. Wiesz ile to czasu zabiera? I nie moge grac tyle
ilebym chcial. Jak bym gral ilebym chcial to rachunki bylyby nie
100zl, ale 400zl., a moze i wiecej.

Ja mam osobna linie na i-net (ojciec sie wkurzal. Podnosi sluchawke,
a tu jakies szumienie:)))
to zawsze wiem ile zabulilem za polaczenia. A pozatym mam wykaz
polaczen internetowych to wiem ile juz w danym miesiacu "wydzwonilem".

To jestesmy w jednym klubie

Pozdrawiam

Wojcicki Piotr
Darth Vader