Re: WWW na PolBoxie - PROBLEM!!!!

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 21:57:03 MET DST

On Sun, 29 Jun 1997, Marcin Pasternak wrote:

> Mam nastepujacy problem. Zalozylem sobie koto na PolBoxie, poczta
> dziala 100% OK, natomiast ostatnio chcialem wgrac tam swoja strone
> WWW. Postepuje wg. instrukcji, lacze sie FTP'em, loguje sie, i zamiast
> widziec swoj (teoretycznie) katalog (/z/zakretka) widze katalog glowny
> (/).
  to chyba oznacza, ze dla ciebie twoj katalog jest katalogiem glownym
  do prawdziwgo glownego nie masz po co chodzic - nie twoj interes.
  podobnie nie powinienes widziec cudzych katalogow - no chyba, ze
  cudze katalogi public_html :)
  A w tym niby glownym to widzisz jakies pliki ?

> Wgrywam swoja strone i niestety NIC NIE WIDAC!!!

  To znaczy ze twoj WS_FTP nie widzi plikow po wgraniu do twojego
  katalogu ?
  Jesli transmisja FTP sie nie udala to powinnien pokazac jakis
  komunikat w linii statusu ?
  Moze uzyj guzika DirInfo (albo jakos tak podobnie) chyba drugi od dolu

> Nie wiem czym to
> jest spowodowane (uzywam Szklarni'95 + WS_FTP LE). Czy moze ktos mial
> juz takie problemy i wie jak sobie z tym poradzic.

  Zapytaj administratora albo jeszcze raz instrukcje - rada powazna.

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----