Re: Homologacja

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 21:48:16 MET DST

On Sun, 29 Jun 1997, Adam Plaszczyca wrote:

> :polaczen?Czy ktos mial jakies nieprzyjemnosci ze strony TPSA za uzywanie
> :modemu bez zgloszenia?Z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz.
> Bez zgloszenia zadnych, a rozlaczanie to chyba dzialanie teletaksy - mozna
> sobie zrobic maly filterek zeby cial 16khz
  A czy taki filterek nie obetnie tak pasma, ze praktyczna szybkosc
  transmisji spadnie do 9600baud ?

  Z drugiej strony mi sie wydaje, ze przysylana co 3 minuty porcja
  sygnalu 16kHz moze tylko zachwiac praca modemu, tzn. na chwile
  transmisja sie wstrzyma ale nie powinna sie calkowicie zawalic. ?

  Byc moze mam szczescie, ze mam stara centralke (nie przyjmuje
  wybierania tonowego) i dzieki temu nie dostaje tego 16kHz ?
  Czy moze to nie ma zwiazku ze soba ?
  W kazdym razie ten opluwany modem Zoltrix 33600 i poprzedni
  Zoom 28.8 tez mi sie nie wywalal.

> Inna sprawa, ze jak masz modem zarejestrowany, to mozesz SKUTECZNIE
> zaskarzyc TPSA, jezeli nie dziala Ci z powodu centrali. Homologowany modem
> MUSI dzialac z centrala. Albo niech wymienia centrale - nie jest
> homologowana ;)))

  Ciekawy pomysl, ciekawe czy jest do zrealizowania ?

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----