Re: WEW czy ZEW ?

Autor: Piotr Manturzyk (manturzyk_at_chemie.uni-halle.de)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 02:21:50 MET DST

Janusz wrote:

> Nie wiem skąd Twoje ew. uprzedzenie do "wewnętrznych".
Niech ktos mi powie, czy w Polsce tez tak jest:
prawie wszystkie niemieckie homologowane modemy maja taka wlasciwosc, ze
blokuja na 2 godziny numer, jezeli 10 razy pod rzad nie dostana
polaczenia. idiotyczne, ale tak jest. wtedy trzeba wylaczyc modem na
pare sekund i mozna dzwonic nastepne 10 razy. domyslacie sie, co oznacza
'wylaczyc modem-karte' ...

gandalf

--
|          DC Piotr Manturzyk          |