Re: LAN -> Internet

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 02:18:22 MET DST

On Fri, 27 Jun 1997, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Gdybym nawet umial Ci pomoc (a naprawde nie umiem, nie mam pojecia
> o tym, jak jest skonfigurowana Twoja siec lokalna), to i tak bym
> tego nie zrobil. W ramach solidarnosci z adminem Twojej sieci.
> On jest od tego, zeby okreslic, jakie programy maja prawo chodzic
> na komputerach do niej podlaczonych, a jakie nie - i od poprawnego
> skonfigurowania tych dozwolonych. Ze slow 'raczej odpada rozmowa z
> administratorem', wnioskuje, ze dlubiesz cos na wlasna reke
> bez jego zgody. Nie wiem, kim on/ona jest, i jaki ma stosunek
> do userow - ale u mnie, gdybym Cie na czyms takim przylapal,
> [...]

  Grzechu, powiedz czlowiekowi po prostu, ze jak ma sie
  Novella 4.12 to mozna to zrobic gdy sie jest administratorem.
  Natomiast dla Novella 3.1x to chyba sie nieda zrobic. ????
  Zaden PPP nie jest potrzebny, chyba ze ten LAN nie jest podlaczony
  nigdzie dalej. PPP jest potrzebny jesli kontakt ze swiatem jest
  przez modem.

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----