Re: WEW czy ZEW ?

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 11:26:02 MET DST

Marcin Piaskowski <zwirek_at_aristo.pb.bielsko.pl> wrote:
: Hej!

: Jaki modem polecacie wewnetrzny czy zewnetrzny ?

A jaki chcesz ?

: Czy sa roznice w jakosci ?

Różnica jest w tymk czy modem posiada zasilacz (zew) czy nie (wew). Zasilacz
to parędziesięt % ceny modemu zewnętrznego.

: Cos nie mam zaufania do wewnetrznych...

Wewnętrezny dopina swoje comy do urządzeń podpiętych do magistrali. Jeżeli
nie masz możliwości/nie potrafisz usunąć ewentualnych konfliktów przerwań to
masz powód swoich obaw.

: moze ktos rozwieje moje obawy... bo chyba wewnetrzne sa nieco
: tansze...

Ewentualne obawy wynikają przedewszystkim z niewiedzy.

: Jakies doswiadczenia ?

Jeżeli sprzęt jest sprawny i jeżeli go poprawnie skonfigurujesz to
funkcjonalnie nie ma najmniejszej różnicy. Natomiat jest różnica w cenie.
Wszystko jeszcze może być uwarunkowane tym czy masz gdzie postawić
zewnętrzny modem lub czy masz wolne sloty na płycie.

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*