Re: modemy - problemy

Autor: A.Stankiewicz (as4_at_gpu.srv.ualberta.ca)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 11:00:40 MET DST

Andrzej Waligora wrote:

> Mam piekielne problemy z instalacja pewnego modemu.
>
> Wewnetrzny, na zlaczu ISA, VOICE/FAX/MODEM 14400 firmy
> Zoltrix. Oznaczenie: FM-VSP-144Ui

Kiedys uzywalem podobnego modemu (chyba bez voice). Moj wniosek:
chcesz miec dobre polaczenia to daj sobie spokoj z Zoltrixem
i innymi wynalazkami opartymi na Rockwellu. Wiem, ze to moze
malo praktyczna rada, ale jedynie sluszna moim zdaniem. U mnie
nie bylo az tak zle: modem sie laczyl, a po pewnym czasie
(losowo 0.1-100 minut) sam rozlaczal i juz. Albo ustawial proto-
koly kompresji i korekcji, albo nie. Konsultacje z roznymi
specami oraz wymiana gwarancyjna nic nie zmienila.

Teraz uzywam Sportstera i nareszcie wiem jak powinien pracowac
modem. Inna sprawa, ze jakosc polaczen telefonicznych w Kanadzie
jest lepsza niz w Polsce.

Andrzej