Re: Szukam programiku "Microsoft Equation"

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 20:06:53 MET DST

On Fri, 27 Jun 1997 15:58:31 +0200 (CEST), R.J. Zylla wrote:

[CIACH -- o Microsoft Equation Editor i MathType]
> Ciekawe tylko czy ten wziety od MathType wstawia wzory
> w dokument Worda w taki sposob, ze dokument po nagraniu
> komus potrafi sie prawidlowo czytac i jest mozliwosc
> powtornej edycji Equation Editorem M$.
> Jednym slowem czy jest kompatybilny ?

He, he... Akurat zawsze mi to bylo potrzebne w druga strone... Moge
powiedziec na pewno, ze rownania robione M$ Equation Editorem z Worda 2.0
i 6.0 bezproblemowo edytowalem za pomoca MathType. Czy to dziala w druga
strone -- "organoleptycznie" nie sprawdzalem. jezeli to Ciebie interesuje
-- daj znac; w przyszlym tygodniu znajde chwile czasu i sprawdze. Ale to
moze na priv...

OSciski!
Mirek Nowakowski