Re: modemy - problemy

Autor: Wojciech Trybuch (eterna_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 22:16:06 MET DST

Od: Wojciech Trybuch <eterna_at_free.polbox.pl>
----------
> Od: A.Stankiewicz <as4_at_gpu.srv.ualberta.ca>
> Do: Multiple recipients of list <pecet>
> Temat: Re: modemy - problemy
> Data: 27 czerwca 1997 18:43

> Kiedys uzywalem podobnego modemu (chyba bez voice). Moj wniosek:
> chcesz miec dobre polaczenia to daj sobie spokoj z Zoltrixem
> i innymi wynalazkami opartymi na Rockwellu. Wiem, ze to moze
> malo praktyczna rada, ale jedynie sluszna moim zdaniem. U mnie
> nie bylo az tak zle: modem sie laczyl, a po pewnym czasie
> (losowo 0.1-100 minut) sam rozlaczal i juz. Albo ustawial proto-
> [...]

Chce tylko powiedziec, ze 2 miesiace temu kupowalem Zoltrixa ZX-336 (wewnetrzny) i byl krotko mowiac felerny. Windows 95 nie chcial go wykryc, a jak go wreszcie wykryl i zainstalowal, to nie zawsze sie laczyl. Po jakims tez czasie zupelnie siadl. Z drugiej strony jednak po wymianie z doplata na ZX-336 ale zewnetrzny wszystko bez problemow udalo mi sie zainstalowac i dziala bardzo dobrze. Z TP.SA. laczy mi sie prawie za kazdym razem na 33600 i kopiuje wszystko co sie da. (Dzisiaj sciagnalem na przyklad 3 pliki (lacznie 20 MB) w jakies 40 min).
Jesli ktos bedzie kupowal modem polecam ZX-336 ale zewnetrzny, na wewnetrznym sie sparzylem.
Panie Andrzeju, moze niech pan sprobuje zajrzec na strone http://www.zoltrix.com w miejscu gdzie sa odpowiedzi na pytania (FAQ) na temat modemow.

Wojciech Trybuch
e-mail: eterna_at_free.polbox.pl