Re: Prosze o rade : Cyrix i AVE32 + CC Sporting

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 17:49:06 MET DST

Krzysztof Pralat <qservice_at_sylaba.poznan.pl> wrote:
: 2. Czy nie mozna kupic jakiegos innego samochodu o podobnych parametrach
: jak Ferrari przy nizszej cenie?

: Tak. Cinquecento Sporting z silnikiem costam. Nie ma turbiny ale jest tani
: jak barszcz. [..] I tak obydwa jezdza na benzynie bezolowiowej.

Z reklamy Forda Escorta: "W porownaniu z Ferrari jestem 39% wolniejszy i
500% tanszy... " :-)

No i:

J.