Re: Prosze o rade : Cyrix i AVE32 + CC Sporting

Autor: BoBas (kipi1_at_polbox.com)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 06:34:15 MET DST

Co by tu nie powiedziec to nie wyobrazam sobie uprawiac sex'u ani w jednym
:-)))))

Naj lepiej kupic AWE64 GOLD, jesli chcesz zoszczedzic na procku to kup K6
(Cyrixa sobie daruj - chyba ze chcesz sobie zafundowac tanie wczasy w
sanatorium)- grafika powiedzmy Virge + Monster 3D = FULL SATISFACTION.
Za rok i tak polowa bedzie do wymiany lecz teraz bedziesz na topie ......

--
BoBas
kipi1_at_polbox.com