Re: Jak sie polaczyc (500m)?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 00:51:43 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) writes:

> Cos w tym jest :-).
>
> do budynku dochodzi kabel sieci energetycznej, telefonicznej,
> komputerowej, antenowej, tv kablowej - strzela piorun i tylko
> komputery padaja :-).

Wlasnie... To jakas zdrada.

Taki przypadek - rok temu po piorunie (na pewno piorun, straznik zeznal,
ze go odglos prawie zamroczyl) trafilo karte w serwerze na jednym koncu
RG58, oraz koncentrator na drugim koncu tego kabla. Kabel ma ze 300 m
i idzie pod ziemia pomiedzy kilkoma budynkami, robiony byl w czasach
kiedy o swiatlowodach to mozna bylo snic, a do Ethernetow wstawialo sie
takie ladne zolte grube kabelki z czarnymi prazkami co jakis czas (pewnie
wiekszosc z Was pamieta), w dodatku do RG58.

W tym roku identycznie, w identycznych okolicznosciach.

Na szczescie za rok juz tak nie bedzie.

--
Krzysztof Halasa