Re: Obudowa Vobisu, ich części... I ogólnie -- Vobis.

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 01:13:06 MET DST

"Krzysztof Trybowski" <trybik_at_polbox.com> writes:

> Poszukuję informacji nt. mozliwości kupna obudowy SkyTower Vobisu, bez
> kupna całego komputera. W Vobisie mi powiedziano, że minimalna konfiguracja
> to:
> --obudowa z zasilaczem,
> --płyta główna (intelowska),
> --pamięć,
> --flop,
> --procesor (tego nie powiedzieli, ale można się chyba domyślić, nie?).
> Tak się składa, że:
> --o płytach głównych Intela słyszałem informacje sprzeczne, przeważały
> negatywne,

Nie daj Boze. Nie mam ich wielu - kilka (roznych) dostalismy (Palac
Mlodziezy) z gory. Jedna kupilem, jak musialem nagle kupic plyte do PPro,
i nikt mi nie mogl zadnej innej sprzedac. Na szczescie byla duzo tansza od
konkurencji. BTW: Ta plyte chyba skasuje (mimo ze jest niby sprawna) i kupie
nowa, bo mi za duzo rzeczy w niej nie dziala.

A moze ktos wie jak zrobic, by BIOS wsadzony w karte sieciowa (PCI, 3c900)
byl widziany przez plyte Intel Aurora (Performance/AU)? Ten BIOS jest
niezupelnie od tej karty, raczej od sterownika SCSI NCR53C810, ale to
chyba nie ma znaczenia.

A moze jest do tej plyty glownej jakis alternatywny BIOS, co bedzie dzialal
z BIOSem SCSI?

> --boję się kupować w Vobisie, bo podobno mają beznadziejny serwis i
> podejście do klienta,

Niestety, przynajmniej kiedys, sprzet mieli podobnej jakosci.

> --podejrzewam, że ceny w w/w firmie do niskich nie należą.

To moze nie byc prawdziwe podejrzenie.

Ale, tak naprawde, co ta obudowa takiego w sobie ma?
Bo istnieja inne przyzwoite obudowy...

--
Krzysztof Halasa