Re: Jak sie polaczyc (500m)?

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 14:01:12 MET DST

: Hmm z tymi szlifowanymi procesorami to niejednym by cie gieldziarze
: zagieli.

Tak pewnie by mi napoczekaniu pilnikiem go przeszlifowali.
A moze wmowiliby mi ze to co kupilem to Pentium Pro.

Kupowalem ostatnio na gieldzie 3 proce (co tydzien jeden) wszystkie
to P166 i jakos nie moge sie dopatrzec tych napisow rysowanych zamiast
grawerowanych, opilkow po slifowaniu itp.
Wszystkie chodza na 200 jesli im kazac.

Niech mi tylko ktos wytlumaczy po co mam ustawiac go na 200 ?
Kupowalem 166 zeby miec 166 jakbym chcial miec 200 to bym kupil 200
chyba logiczne.

: no tak ja zaczalem zmieniac bebechy jak mialem mniej wiecej 14 lat...

I pewnie wtedy uzywajac pilnika naprawiales przepalone tranzystory.

 Slawomir Sidor