Re: Jak sie polaczyc (500m)?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 00:14:38 MET DST

cwaniak_at_kis.p.lodz.pl (Slawomir Sidor) wrote:

>: Ile masz lat i czy widziales kiedys burze ? Takie cus, kiedy
>: woda sie z nieba leje i pioruny bija ?
>
>A to juz wiem .. burza to takie cus co leje wode do PCeta i poluje na
>wszelakie PCety piorunami ... dorbze ze moj nie stoi przy oknie.
>
>Moze sie jeszcze dowiem ze komputer sciaga pioruny i zle duchy.

Pozyjesz troche, powachasz kilka spalonych zasilaczy i kart
sieciowych, to uwierzysz. I w burze, i w duchy.

BTW. Wrocilem dzisiaj po urlopie do Robotkowa, a tu ciekawostka
przyrodnicza: dwie HP Vectry, ktore przez 2.5 roku chodzily bez
najmniejszego zajakniecia, z zasilaczami uwalonymi w identyczny
sposob: napiecia daja jak trzeba, a komputer nie chodzi. Tzn
chodzi chwile, a potem gasnie i zawisa. Wyglada na Power Good
albo jakis sygnal od APM. Uszkodzenie przenosi sie do drugiego
komputera przy przelozeniu zasilacza.
Chyba przejrze logi serwera i porownam czas pracy tych komputrow
z godzinami wystepowania burz w okolicy, bo nie wiem, co o tym
myslec. Dwa jednoczesnie ??? :(

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl