ArcInfo.

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 12:24:44 MET DST

Naraze sie bardzo, ale coz.

Spotkalo mnie dwoch starych znajomych o zainteresowaniach
geologicznych. Maja dostep do dobrego programu GISowskiego
(obrobka zdjec satelitarnych) ArcInfo, czy jakos tak.
Maja nawet dyskietki instalacyjne... ale nie maja kosci,
ktora trzeba wetknac, zeby program ruszyl.

Pytali mnie, czy mozna te kosc jakos (programowo) obejsc.
Odpowiedzialem im, ze chyba nie. A jak jest na prawde?

Yours DW.