Re: Olewanie klienta

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 09:12:58 MET DST

On 18 Jun 1997, Jaroslaw Lis wrote:

> Hm, albo KP ma inny zespol ludzi i dziala zupelnie inaczej, albo cos
> krecisz:

No i co z tego wynika bo jakos nie rozumiem zaluzji ?

> [...]
> : doprowadzeniu sieci do takiego stanu, jaki byl przed jej skasowaniem ). No
> : ale co takiemu facetowi mozna zrobic - zbije go to mi sieci nie
> : zainstaluje, program nie ruszy, ja kasy za instalacje nie dostane asz
> : kur... mac.
> : I to jest normalne traktowanie klienta ????
>
> Zalezy jakiego :-) Jak przychodzi tzw. upierdliwy klient, co sie kloci
> zamiast czytac instrukcje, to czesto tak sie konczy z nim rozmowe.
> A niech odda program i meczy inna firme :-)
> Ale oni maja wielu dealerow, i Ci sie jakos nie skarza na takie traktowanie.

no chyba tym ze odwazylem sie tam zadzwonic i powiedziec panu od sieci, ze
blad musi byc w programie CDN bo ja siec mam zainstalowana poprawnie.

To teraz ja ci zrobie test - masz zainstalowanego Lantastika, uruchamiasz
program sieciowy, on sypie blad - w instrukcji pisze tylko tyle, ze blad
ten spowodowany moze byc uruchamianiem w sieci niesieciowej wersji
programu ( NIC WIECEJ TAM NIE MA ! ). Wszystko skonfigurowane jest tak, ze
na obu komputerach sieciowym jest dysk D:, na nim jest program KP, gry pod
siecia chodza ci az milo a w serwisie twierdza, ze musiales cos skopac w
instalacji bo program jest dobry. No i co zrobisz w takim ukladzie ? Nie
wezmies sluchawki i nie opier... goscia z gory na dol ze sobie jaja robi ?

                                                        Jurand