Re: Olewanie klienta

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 21:50:44 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: On 18 Jun 1997, Jaroslaw Lis wrote:
: > Hm, albo KP ma inny zespol ludzi i dziala zupelnie inaczej, albo cos
: > krecisz:
: >
: > >Serwer LANtastic/W95 należy skonfigurować jak samodzielne stanowisko. Po
: > >zainstalowaniu i skonfigurowaniu LANtastic'a 95 tworzymy logiczny dysk (F:)
: > >przy pomocy polecenia SUBST, np:
: >
: > >SUBST F: C:\F-DRIVE
: >
: > >równocześnie udostępniając w sieci katalog C:\F-DRIVE.

: No i co z tego wynika bo jakos nie rozumiem zaluzji ?

O ile Cie zrosumialem, to czepiali sie ze zrobiles to jak powyzej, a
przeciez jak widac sami tak zalecaja.

: > : I to jest normalne traktowanie klienta ????
: >
: > Zalezy jakiego :-) Jak przychodzi tzw. upierdliwy klient, co sie kloci
: > zamiast czytac instrukcje, to czesto tak sie konczy z nim rozmowe.
: > A niech odda program i meczy inna firme :-)
: > Przyznaj sie, czym podpadles?

: no chyba tym ze odwazylem sie tam zadzwonic i powiedziec panu od sieci, ze
: blad musi byc w programie CDN bo ja siec mam zainstalowana poprawnie.

: To teraz ja ci zrobie test - masz zainstalowanego Lantastika, uruchamiasz
: program sieciowy, on sypie blad - w instrukcji pisze tylko tyle, ze blad
: ten spowodowany moze byc uruchamianiem w sieci niesieciowej wersji
: programu ( NIC WIECEJ TAM NIE MA ! ). Wszystko skonfigurowane jest tak, ze
: na obu komputerach sieciowym jest dysk D:, na nim jest program KP, gry pod
: siecia chodza ci az milo a w serwisie twierdza, ze musiales cos skopac w
: instalacji bo program jest dobry. No i co zrobisz w takim ukladzie ? Nie
: wezmies sluchawki i nie opier... goscia z gory na dol ze sobie jaja robi ?

No, jak chwyciles za sluchawke i zaczales od op**** z gory na dol, to
sie nie dziwie, ze wcale nie chca Ci pomoc :-).

J.