Re: Olewanie klienta

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 22:50:53 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: On 17 Jun 1997, Jaroslaw Lis wrote:
: > Mozna nie kupowac ich produktow. Ale dziwisz mnie troche - produkty maja
: > dosc dobre, upgrady wypuszczaja, ilosc klientow to duzy +, naprawde
: > tak podchodza do klienta?

: Powiem ci jak traktuja klientow. Otoz instalowalem wlasnie tej kobiecie
: siec pod ten program. Siec to byl Lantastic 7.0. Sama instalacja sieci
: przebiegla bez problemow, nic sie nie sypalo, nie bylo zadnych zaciec itp.
: dopoki nie uruchomilem na obu stanowiskach Ksiazki podatkowej. Odmowila
: wspolpracy wyswietlajac informacje o bledzie.

Tak, z Lantastikiem tak bywa..

: [...] Dodam, ze calym problemem tego pana bylo to, ze program KP byl w katalogu
: substowanym ( zamienianym w pseudo-dysk F: ) i uruchamiany byl z
: fizycznie nieistniejacego dysku F: reszta byla bez zmian.

Hm, albo KP ma inny zespol ludzi i dziala zupelnie inaczej, albo cos
krecisz:

>Serwer LANtastic/W95 należy skonfigurować jak samodzielne stanowisko. Po
>zainstalowaniu i skonfigurowaniu LANtastic'a 95 tworzymy logiczny dysk (F:)
>przy pomocy polecenia SUBST, np:

>SUBST F: C:\F-DRIVE

>równocześnie udostępniając w sieci katalog C:\F-DRIVE.

: Chcac nie chcac zgodzilem sie ( wraz ze znajomym z firmy ) na to
: szkolenie. Jak ja sie tam wkurzylem to szkoda mowic - powiem tylko tyle,
: ze ten cymbal zrobil dokladnie to co ja mialem wczesniej zrobione wylaczyl
: tylko jedna opcje w Lantasticu, tlumaczac sie ze to jest blad tej sieci,
: ktory juz wystapil w wersji 6.0, i co sie objawia wystepowaniem takiego a
: takiego bledu przy uruchamianiu Ksiazki Podatkowej - czyli dokladnie
: wiedzial co jest nie tak w instalacji tylko przez telefon tego nie chcial
: powiedziec. Na moj gust chlopcy albo celowo tak zrobili zeby sie tego nie
: dalo odpalic normalnie ( zaloze sie, ze nikt kto mial do czynienia z
: Lantastikiem na to by nie wpadl co zrobic ) tylko z tzw. "hat-trickiem".
: Najciekawsze jest jednak to, ze pan zazyczyl sobie za to szkolenie 250 zl
: + VAT ( za 15 minut pokazywania mi tego co wczesniej zrobilem i
: doprowadzeniu sieci do takiego stanu, jaki byl przed jej skasowaniem ). No
: ale co takiemu facetowi mozna zrobic - zbije go to mi sieci nie
: zainstaluje, program nie ruszy, ja kasy za instalacje nie dostane asz
: kur... mac.
: I to jest normalne traktowanie klienta ????

Zalezy jakiego :-) Jak przychodzi tzw. upierdliwy klient, co sie kloci
zamiast czytac instrukcje, to czesto tak sie konczy z nim rozmowe.
A niech odda program i meczy inna firme :-)
Ale oni maja wielu dealerow, i Ci sie jakos nie skarza na takie traktowanie.

Przyznaj sie, czym podpadles?

J.