Wiatraczek zostaje

Autor: Andrzej Rajczakowski (wegorz_at_geocities.com)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 13:57:07 MET DST

Niniejszym stwierdzam, że w nieoficjalnym 'głosowaniu', które miało miejsce
w wątku 'Wiatraczek won?' szanowne grono pecetowców ustaliło przewagą głosów
8:3 (ZA: trzy, PRZECIW: osiem), że wiatraczka nie należy wywalać z zasilacza.

Biura nie mam, biurw nie zatrudniam, bąków nie puszczam ;)) a wiatraczek mi
przeszkadza, bo chodzi, jak mój odkurzacz 'Zelmer'.

A jakby go tak trochę przyhamować?

--
A. Rajczakowski
wegorz_at_geocities.com, wegorz_at_diuna.ict.pwr.wroc.pl