Re: Jakie jest uniwersalne haslo na biosa awarda(Juliusz

Autor: GuruX (guru_at_polbox.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 01:11:19 MET DST

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

> Ten duren to moze administrator tych komputerow,
> ktory uwaza, ze komputery sluza do innych rzeczy
> (na uczelni) niz gry w Quaka.
> Byc moze zajmujecie komputery i inni studenci nie moga
> sie ksztalcic w tym czasie. :)

> wiec ten facet moze nie jest takim durniem. ?
> no moze jest, ale mniejszym niz wy skoro on
> cos umie wiecej niz wy, on moze a wy nie ?

> dobrze slyszales. nie ma uniwersalnego hasla.

> Oczywiscie nie bierzcie do serca co mowi stary zgred
> i rozpieprzajcie klawiatury w komputerach, wpuszczajcie
> wirusy na uczelniane komputery i walcie szprejem po scianach
> [...]

   Akurat JA jestem jednym z tych DURNYCH ADMINISTRATOROW,
w twojej szkole. Jest takie uniwersalne haslo na biosy Awarda, juz od
100 lat,
ale taki duren jak TY robil jeszcze w majty jak JA to haslo stosowalem.

Innym problemem jest to ze wy na tych swoich 8 komuterach w "salonie
gier"
juz wszystko rozpieprzyliscie i teraz instalujecie sobie Quaka + 300
mega dodatkow
z ktorych nie korzystacie na koncowkach w salach dydaktycznych, ktore ja

z moim kolega Korba pieczolowicie setupowalismy do pracy w sieci i
poprawialismy
po nieudolnym skladaniu przez wiele miesiecy.
Slowem: wasz sprzet stal sie (z waszej winy) szmelcem, wiec idziecie
sobie
niszczyc inny w calej szkole.

Boglibyscie zamiast grac w Quaka troszeczke sie pouczyc, to by wam
wyszlo
na zdrowie i taki DUREN jaj ja nie zakladalby wam hasel.

Wiedz jedno, po wakacjach nawet na waszych 8 komputerach zostana
zalozone
ograniczenia i nie bedziecie mieli nawet widocznych dyskow, a jedynym
softem
jaki odpalicie bedzie MS WORD i EXCEL.

dziekuje,
Administrator domeny NT w PWSBiA,