Re: Jakie jest uniwersalne haslo na biosa awarda(Juliusz Kornaszewski)

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 21:25:20 MET DST

At 19:12 97-06-12 +0200, you wrote:
>Prosba!!
>Mamy na uczelni pare kompow i gramy codziennie w quaka.
>Jakis duren co jakis czas zmienia haslo na biosie i nie

 Ten duren to moze administrator tych komputerow,
 ktory uwaza, ze komputery sluza do innych rzeczy
 (na uczelni) niz gry w Quaka.
 Byc moze zajmujecie komputery i inni studenci nie moga
 sie ksztalcic w tym czasie. :)

> mozna dostac sie do komputera.

  wiec ten facet moze nie jest takim durniem. ?
  no moze jest, ale mniejszym niz wy skoro on
  cos umie wiecej niz wy, on moze a wy nie ?

>Prosze napiszcie czy jest uniwersalne haslo na bios AWARDA.
>Slyszalem ,ze zalezy ono od plyty,ale nie wiem czy to prawda.

  dobrze slyszales. nie ma uniwersalnego hasla.

>Juliusz Kornaszewski{Quake - SURGER}

  Oczywiscie nie bierzcie do serca co mowi stary zgred
  i rozpieprzajcie klawiatury w komputerach, wpuszczajcie
  wirusy na uczelniane komputery i walcie szprejem po scianach
  w stylu "no to FRUGO"

--
Romek