Re: Emulator Pentium

Autor: GuruX (guru_at_polbox.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 00:55:42 MET DST

Jacek Gutkowski wrote:

> Czy istnieje jakis program, ktory emuluje istnienie procesora Pentium?
>
> Kilka razy zdarzylo mi sie, ze gry potrzebowaly procesora Pentium
> minimum 60. Natomiast ja mam 486/160, ktore jest szybsze od P60 o
> ok.50%, lecz nie moge tego uruchomic. Oczywiscie moga to byc gry
> korzystajace z dodatkowych instrukcji Pentiuma, lecz nie wydaje mi
> sie,
> zeby wszystkie z tego korzystaly.
> Jezeli ktos cos wie o takim programiku, to prosze o kontakt.
>
> PS. Prosze nie udzielac rad o zmianie sprzetu na Pentium, bo sam o tym
>
> wiem i wkrotce to zrobie.
> [...]

   Widocznie Twoj komputer jest ZA SZYBKI, skoro jest szybszy od
Pentium!
Pomysl, po to wymyslono Pentium zeby byl szybszy od 486, nawtet od
486/500Mhz.
Czaisz?
Pentium to calkiem inny procesor, posiada nowe instrukcje, inaczej sie
go programuje,
wiec nie ma mowy o tym zeby gra na Pentium chodzila na 486.
To ze twoj procesor ma wiecej megahercow nie znaczy, ze jest szybszy od
Pentium,
nawet to ze wiecej wyciaga w testach typu Norton Sysinfo.

GuruX