Emulator Pentium

Autor: Jacek Gutkowski (jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 14 Jun 1997 - 02:18:34 MET DST

Czy istnieje jakis program, ktory emuluje istnienie procesora Pentium?
Kilka razy zdarzylo mi sie, ze gry potrzebowaly procesora Pentium
minimum 60. Natomiast ja mam 486/160, ktore jest szybsze od P60 o
ok.50%, lecz nie moge tego uruchomic. Oczywiscie moga to byc gry
korzystajace z dodatkowych instrukcji Pentiuma, lecz nie wydaje mi sie,
zeby wszystkie z tego korzystaly.
Jezeli ktos cos wie o takim programiku, to prosze o kontakt.

PS. Prosze nie udzielac rad o zmianie sprzetu na Pentium, bo sam o tym
wiem i wkrotce to zrobie.

--
Pozdrowienia
Jacek Gutkowski, Wroclaw