Re: Gravis UltraSound i Direct X

Autor: GuruX (guru_at_polbox.pl)
Data: Mon 16 Jun 1997 - 00:39:14 MET DST


Pawel Szczecinski wrote:

> W jaki sposob zainstalowac prawidlowo
> DirectSound i AudioDriver na GUSie?
>
> Z gory dziekuje!
>
> Jesli mozesz odpowiedz wyslij na prywatny adres:
>
> Pawel Szczecinski
> pablos_at_polbox.com

   ¦ciągnij sobie poprostu drivery z ftp.gravis.com, najnowsza wersja
beta 1.2,
    chodzą już jako "native direct sound drivers", a nie jak poprzedio
jako
    "waveform output (emualted)", ale w dalszym ciągu installer od
DirectX
    pokaże Ci, że nie ma "hardware supportu" do audio.

    Nowe drivery chodzą tak jak stare, tzn. jak gierka jest porządznie
napisana,
    to się nic nie krzaczy (czytaj: Diablo), aczkolwiek problem
"ultraklików" nie został
    wyelimnowany.
    Gierki DOSowe chodzą lepiej, przykład: "Tomb Raider" spod windy OK,
a poprzedni
    driver powodował jeden wielki zgrzyt.

    Niestety w DirectX SDK programy testujące chodzą ok je¶li Wybierzesz

    "emulated" bo dla nowego "gravis direct sound" się sypie ("Cannot
initialize ...").

    GuruX



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:09:52 MET DST