Re: U piony Pecet???

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 17:56:04 MET DST

Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>z jakiego guziczka?
>z jakiego menu?
>komputer ma sie budzic sam
>gdy dostanie przerwanie od klawiatury, seriala lub RTC
>
>mialem plyte z APM ktorej sie ustawialo na ktore (dowolnie wybrane)
>przerwania mial sie budzic. I g....
>Raz sie budzil a raz nie. Ale najczesciej sie zawieszal po prostu
>zawodowo. Po resecie (bez zamkniecia systemu) wstajacy linux czy OS/2
>sprawdzaja dyski (partcje hpfs i ext2fs)
>a to w moim przypadku po prostu trwaaaaaaaaaaaaaaaaaa
>
>Grego

widocznie masz APM, ktory jest niezgodny z powszechnie przyjetymi
standardami. albo uklad nadzorujacy APM jest uszkodzony.
nie przejmuj sie, na swojej prywatnej plycie mam to samo.
tylko to jej zarzucam. co ciekawe, pod zwyklym dosem budzi
sie prawidlowo.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |