Re: pamiec

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 17:53:26 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:
>On 15 Jun 1997 09:27:14 GMT, Grzegorz Szyszlo
>
>No i nie wstyd Ci? :-)

ano wstyd :))) bo powinienem odczekac za pierwszym razem :)

>Server pewnie na linuxie, a tez sie zacina.

zacial sie news serwer. to jest HP-UX, jakis mocny z dwoma procami.
wiec moze nie czaruj o wadach linuxa :))))))))

>A twoj linux nawet nie raczyl cie poinformowac ze ma klopoty :-).

nie linux, a przegladarka. czekala ona na odpowiedz od strony
news serwera.

>J.

nie wstydze sie za linuxa, ale za ponowne nacisniecie Send :)
a ty nie rob mydla ok ? teraz to ty powinienes sie wstydzic :))))

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |