Re: Szybkie dyski

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 17:03:42 MET DST

On 15 Jun 1997 16:51:30 UTC, you wrote:

>przyznaje ze mam pewne klopoty ze zrozumieniem tego zdania.

no ... zakrecilem sie :=(
znaczy - pod tym systemem (g95) wiekszosc programistow pisze programiki
dla *ogolu*. nie specjalistyczne. to przyznasz. zostawiajac na boku
problem funcjonalnosci, szybkosci, plynnosci przelaczania zadan ....
pozdrowka
marko
Marek Sokol phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com mailto:msokol_at_polbox.pl
        mailto:msokol_at_cyberspace.org