Re: Re: U piony Pecet???

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 04:03:08 MET DST

On Fri, 13 Jun 1997 17:57:22 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszlo wrote:

>sorry Gregu, ale na <KRYPTOREKLAMA!!!!> compaq'ach </kryptoreklama>
>nie ma z tym problemu. praktycznie nic sie nie ustawia, a dziala
>jak trzeba. dyski zatrzymuje, gasi monitor. dyski potrafi
>budzic po jednym w razie potrzeby. od roku trzymam na tym osa.
>nawet wykryl, i zainstalowal mi support do APM'u. dziala dobrze.
>tyle ze te komputry sa zbyt drogie w porownaniu do skladakow.

bardzo sie ciesze ze jednak sie mylilem i ze ktos to potrafil
zrealiuzowac porzadnie do konca. Niestety nigdy nie mialem
okazji probowac tego na Compaq'u, a doswiadczenia byly
(z przeroznymi markami) z reguly zalosne. Co jakis czas
(niektore czesciej, niektore rzadziej) uspiony komputer
juz sie nie budzil (bez reseta hw).
W rezulatacie w jednej z naszych aplikacji zamiast budzic
komputer (remote) modemem, musielismy zainstalowac takie
ustrojstwo ktore wlacza mu zasilanie (i wylacza) po odebraniu
odpowiedniego kodu na klawiaturze telefonu.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi