Re: Szybkie dyski

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 04:46:06 MET DST

On Fri, 13 Jun 1997 23:56:56 +0200 (CEST), Marek Sokol wrote:

>moze i maja inne priorytety. chociaz aqrat animowanych ikonek nie
>zauwazylem ...
>a przepraszam - poprawie cie - ja uzywam systemu w tworzenie
>oprogramowania ktore pod nim pracuje idzie glowny wysilek
>_tworcow_oprogramowania_.
>dlatego go uzywam.

przyznaje ze mam pewne klopoty ze zrozumieniem tego zdania.

Grego

>p.s. - nie wiesz jak w os/2 objawia sie dzialanie smart'a (czy wykrywa,
>czy uzywa ?) jesli uzywa to w jaki sposob ostrzega ?

siedzi sobie w systemie (najlepiej w backgroundzie) taki dysk monitor
i co jakis czas (mozesz sobie go ustawic, default 15min)
kontaktuje sie z dyskami SMART compatible i dowiaduje sie czy
wszystko ok. Mozna sobie go wyciagnac na wierzch i zobaczyc
czy "lampki" na ikonach odpowiadajacych poszczegolnym dyskom
sa zielone (OK), czerwone (stan przedzawalowy)
czy szare (dyski nie SMART'ne).
zdjasie w custom'izacji mozna sobie zazyczyc alarmu dzwiekowego

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi