Re: Netszkapa 4.0 - polskie znaki - a ja mam!

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 13:39:07 MET DST

Pawel Wimmer wrote:

> Przem Kowalczyk napisał(a) w artykule
> <33A2E90A.80E7D766_at_polbox.com>...
> literki s'.
> chce
> sie i
> >

> O czym Wy wszyscy mowicie?
> Ja bez problemu uzyskuje wszystkie polskie litery, zarowno za
> pomoca
> klawiatury Windows 95, jak i Polkeyb.
> Czy dotyczy to wersji dla W95, czy tez dla W31?

Dotyczy W95. Teraz, kiedy piszę tą odpowiedź mam ustawiony HTML,
żeby potem chciało się przekodować na plain-text. Inaczej po
prostu się nie da.
Jeśli ktoś może mi podać ustawienia swojej Szkapy to bardzo
proszę.

I jeszcze jedno. Ile razy przestawię Encoding na ISO-2, i potem
Default, to po kolejnym wejściu do Composition mam Win-1250. Jak
to zmienić?

pozdrówka

    Przem

--
Przemyslaw Kowalczyk   !! Technical University of Gdansk  !!
przemkow_at_polbox.com    !!              E T I              !!