Re: Bomba mailowa ?!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 05:30:21 MET DST

On Sat, 14 Jun 1997 14:14:17 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]
[...]
>tak. to jest po prostu list zlozony z kilku kawalkow.
>jeden z nich zawiera program wykonywalny. chodzi o to
>ze glupie mokrosoftowe mailery proponuja uruchomienie tego
>programu, zamiast go po prostu wyrzucic do pliku zewnetrznego.
>
>po odczytaniu takiego listu pojawia sie jedno glupie pytanie
>OK / Cancel . uzytkownicy windy z przyzwyczajenia klepia
>po okeju, i juz maja cieplo.

jestem goracym zwolennikiem takich wirusow.
pomagaja one zrozumiec windziarzom ze to nie jest nic
dobrego kiedy system "wie lepiej" czego uzytkownik
moze chciec w danym momencie i decyduje za niego.
Ja tam zdecydowanie wole zeby komputer robil TO CO MU KAZE.
Nie cierpie jak cholerny blaszak traktuje mnie jak idiote

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi