Re: wNT/unixy/WARP Server [Klopot z nagranym CD]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 15 Jun 1997 - 05:06:30 MET DST

On Sat, 14 Jun 1997 09:32:58 +0200 (CEST), stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Multiuser DOS tez jesli mowimy o znakowych ...

>Chyba wlasnie nie bo jak sie uzyje Packet driver'ow
>to one potrafia rozroznic, ktora aplikacja co chciala
>od nich otrzymac (tak w kazdym badz razie wyczytalem w
>*.doc'ach) czyli sa multisession. Nie mialem okazji
>tego sprawdzic ale moze niedlugo sie nadarzy ...

do pewnego stopnia masz racje. W przypadku TCP
(a i UDP) na ktorym przeciez stoja ftp i http
mamy numer socket'u (socket'a?) wiec jest tak samo
pod multiuser DOSem jak kiedy ja sobie otworze ze 3 netszkapy
i 10 ftp pod OS/2. Dzialac bedzie.
Nie zadziala np. ping (bo ping chodzi na ICMP a tam nie ma
numerow portow) i kilka innych mniej popularnych drobnostek.
Za to na linuxie masz IP-masquerade (nie slyszalem o implementacji
dosowej) i moglbys sobie (chocby przez seriale) postawic
kilka "pelnych" hostow na jednym adresie a nie wylacznie terminale.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi