Bomba mailowa ?!

Autor: Jarek Palka (jarekp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 14 Jun 1997 - 13:32:32 MET DST

Chyba zaczyna się robić niebezpiecznie w Internecie.
Po wpadce Microsoftu z OOB, Netscape'a ze swoim błędem
bezpieczeństwa teraz dostałem taką wiadomość:

> Wielu uzytkownikow sieci otrzymalo ostatnio poczte zatytulowana :
> dysku.
> POZOREM

Czy to traktować poważnie ? Możecie się ustosunkować do tego ?

Jarosław Palka, Silesia Technical University - Gliwice, POLAND
jarekp_at_zeus.polsl.gliwice.pl http://www.polsl.gliwice.pl/~jarekp
Dopiero sieć to komputer !