Good Times (było: Bomba mailowa ?!)

Autor: Michal Mierzwa (mmierzwa_at_us.edu.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 23:27:38 MET DST

Jarek Palka pisze:
> [...]

Uwaga!!!! Ten list wyjątkowo _NIE ZAWIERA_ żadnego wirusa.
Jeżeli po jego przeczytaniu skasował Ci się dysk, CD-ROM został nagle
wystrzelony z czytnika i wbił się w ścianę 0.3 mm od Twojego lewego ucha
albo zdechł Ci kot, to _NIE WIŃ_ mnie za to. Powodem tych nieszczęść nie
był ten posting. Naprawdę!!!

Mumin
Ps. Kurde, czemu mi nie chcesz uwierzyć?? :-(
Pps. Dla windziarzy: :-)))))))) :-b

--
 Michał M Mierzwa		http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2