Re: Jakie jest uniwersalne haslo na biosa awarda(Juliusz Kornaszewski)

Autor: mirage_at_free.polbox.pl
Data: Sat 14 Jun 1997 - 09:46:13 MET DST

On 12 Jun 1997 19:27:23 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla,
T.Uni. of Lodz, PL) wrote:

> Ten duren to moze administrator tych komputerow,
> ktory uwaza, ze komputery sluza do innych rzeczy
> (na uczelni) niz gry w Quaka.
> Byc moze zajmujecie komputery i inni studenci nie moga
> sie ksztalcic w tym czasie. :)

Daj spokoj.Widze ze musze sprecyzowac sprawe.
U nasz na uczelni jest taka dziwna sprawa,ze wlasciwie nie ma
administratora sieci z prawdziwego zdarzenia.komputery na ktorych
gramy (sztuk 8) sa polaczone we wlasna siec na odrebnym
koncentratorze.
W zwiazku z tym zarzuty Sherlocka,ze nabalaganimy w sieci sa smieszne.
Studenci moga w tym czasie korzystac z wielu innych
komputerow.Zapewniam Cie ze dla wszystkich ich starczy.

> wiec ten facet moze nie jest takim durniem. ?
> no moze jest, ale mniejszym niz wy skoro on
> cos umie wiecej niz wy, on moze a wy nie ?

Ten facet to nie administrator sieci,ale normalny student,ktory
zlosliwie co jakis czas zmienia haslo.Hasla sa na pojedynczych
komputerach i sa ogolnie znane(dopoki ktos ich nie zmieni).

> dobrze slyszales. nie ma uniwersalnego hasla.

> Oczywiscie nie bierzcie do serca co mowi stary zgred
> i rozpieprzajcie klawiatury w komputerach, wpuszczajcie
> wirusy na uczelniane komputery i walcie szprejem po scianach
Az takimi wandalami to my nie jestesmy.
> w stylu "no to FRUGO"
>--
>Romek
> ----- PeCetologia jest nauką eksperymentalną ! -----
> """"""" a wszystkiemu WINne są komputery """""""

Juliusz Kornaszewski.