Jakie jest uniwersalne haslo na biosa awarda(Juliusz Kornaszewski)

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Sat 14 Jun 1997 - 00:20:35 MET DST

mirage_at_free.polbox.pl wrote:

> [...]
 m> Co to znaczy Sames?

Klopoty z polskim jezykiem czy nieumiejetnosc domyslenia sie jednej polskiej
literki?

 m> Prosze nie pisac takich glupich odpowiedzi,poniewaz na ich czytanie
 m> szkoda mi czasu.

Sam piszesz idiotyzmy, a potem sie dziwisz odpowiedziom. Czyzbys uwazal, ze
wlasciciel/administrator sprzetu nie ma prawa decydowac o jego wykorzystaniu? A
moze administrator uwaza, ze sa troche powazniejsze zastosowania dla sprzetu
bedacego wlasnoscia uczelni niz granie w quake'a?
Skoro tak bardzo lubisz grac, to kup sobie komputer i graj. Chcesz grac z
kumplami? Od czego karty sieciowe czy modemy. Howgh!

 m>To jest kwestia sporna

Tak jest - dorwe Twoja dziewczyne i zaczne ja 'uzywac' wedlug mojego widzimisie
- tez uznasz, ze to, czy masz prawo mi obic gebe jest sprawa sporna?

                           ^^^
 m> RoMan do zakladu

Bez osobistych, prosze. Jesli nie rozumiesz podkreslonego znaczka, to moge Ci
podeslac opis najczesciej uzywanych. Mozesz go rowniesz sam poszukac w sieci pod
haslem SMILE.TXT lub SMILE.ZIP...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl