Re: HP czy Lexmark

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 04:24:00 MET DST

Miroslaw Kalinowski <mkali_at_softel.gda.pl> napisał(a) w artykule
<01bc72cf$5595ab00$c98274c3_at_ppp1.softel.gda.pl>...
: Łukasz Janczi <attyla_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
: <3397c67f.1630652_at_news.nask.org.pl>...
: > On 3 Jun 1997 22:33:47 GMT, "Jacek Kolodziejczyk"
<jackol_at_polbox.com>
: > wrote:
: >
: > Obie drukarki mozesz sobie odpuscic, idz do najblizszego
: > oddziału firmy Baza i za 750 zl netto masz HP690
:
: HP 600 i HP 690 sa bardzo niepewne. Po dluzszym uzywaniu
(wlasciwie dos
: szybko) smaruja i brudza papier. Wina lezy w tym, ze uchwyt
pojemnika z
: tuszem jest wykonany z plastiku, a ten z kolei polaczony jest
(luzno) z
: miedziana sztabka, ktora jezdzi (podpiera sie) o kontownik
utrzymujac to
: wszystko na jednej wysokosci. Po dluzszym czasie sztabka ta wyrabia
plastik
: na tyle ze uchwyt z tuszem minimalnie opada i zaczyna smarowac.
Wtedy bez
: serwisu nie obejdzie sie, chyba, ze chcesz sie bawic w podnoszenie
walka.
: Jesli zdecydujesz sie na HP (jakakolwiek) nie wyrzucaj kartonu.
Serwis ma
: opory w przyjmowaniu drukarki bez oryginalnego karonu. Dluzej trwa
naprawa.
: Ja mam HP 400 i nie narzekam (tfu tfu tfu przez lewe ramie).
Wszystko
: zalezy co chcesz na niej robic. Oblicz sobie, ktora jest tansza w
: eksploatacji. HP 400 ma podajnik na 50 kartek i tusz jest
wodoodporny. Poza
: tym jest tez EPSON 200 Color, ktora jest nawet tansza od HP 400 i
ma
: wieksza rozdzielczosc w czerni 720x720 DPI i ponoc jest tansza w
: eksploatacji (tansze tusze - nie wodoodporne)). Jak czesto sie
psuja nie
: wiem. Mysle, ze warto ja tez wziac pod uwage.
:
: Milych zakupow Ci zycze:

Cóż. Mam HP600 od ponad roku. W tym czasie poszły prawie trzy ryzy
papieru (przez pierwsze 9 miesięcy jedna, ostanie 4 - dwie, bo miałem
sporo drukowania). Nie zauważyłem, żeby jakoś szczególnie smużyło
(poza oczywiście złym papierem, który powoduje, że kawałki włókien
przyklejają się do głowicy i potem ciągną i rozsmarowywują tusz). Na
razie jestem zadowolony. Drukowałem ludziom różne rzeczy, nawet prace
magisterskie (zgoda trochę to trwało i raczaj nie polecam komukolwiek
aby drukował więcej niż 40 - 50 stron w Best, nawet na firmowym
papierze (kłaczki i tak się ciągną)).
Chyba jedyne co mi się nie podoba to sposób napełniania głowicy, jak
się tego nie zrobi wystarczająco umiejętnie to trzeba będzie kupić
nową, niestety :(

Jeśli więc nie zamierzasz drukować więcej niż kilka-kilkanaście stron
dziennie, to za te pieniądze polecam (teraz HP690, bo 600 to już
chyba nowej nie dostaniesz)

pozdrówka

        Przem

--
Przemysław Kowalczyk    !! Technical University of Gdańsk !!
przemkow_at_polbox.com                         E T I